The busstop
Door bob van brunschot, 2017
61cm x 121cm
Ook weer afgeleid van een foto, ik weet niet meer wie hem gemaakt heeft en wanneer waarschijnlijk ergens in de jaren 60 in Vancouver (Canada)? Ik weet wel vrij zeker dat hij niet in scene gezet is en daarom vond en vind ik het een geweldig beeld zeker ook door de man met zijn verwondigen die het zo te zien wel prima vond? Dit is de straatfotografie waar ik blij van wordt en zelfs zo blij dat ik er een schilderij van gemaakt heb!
€700,00
Techniek
Tweedimensionaal | Painting | Acrylic | Op paneel
Over bob van brunschot
Ik ben een freelance (autonoom) fotograaf, en daarnaast maak ik ook regelmatig schilderijen en beelden (hout / keramiek). Ik ben grotendeels autodidact naast enkele cursussen (fotografie & keramiek).